En matblogg for oss som liker kulturblanding

Jeg liker å reise i sambandsstatene, og har vært i i 27 av de50 delstatene - jeg har hatt transittopphold i flere, men jeg mener at jeg må ha overnattet og minst spist et måltid for å si at jeg har "vært der". Men nord-amerikanerne er stort sett hyggelige folk, med en spennende multikultur som er skremmende fremmed og kjempevennlig på samme tid. Og det er reisevennlig for oss som trives på farten også.

Denne delstaten er en av transittoppholdsstatene for meg, og man er skeptisk fordi det er "the lame duck"-hjemstaten. Men Texas har en spennende historie, og en interessant kultur - denne bloggen gir noen historier og oppskrifter som er digg. Kos deg! 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bjørneboe-året 2020

18 kjente og 2 mindre ikoniske foto. Og kameraene som ble brukt

Hvordan overleve en interkontinental flyreise i turistklasse?