Gammel nok til Kilroy, nå...



  • Mitt favorittbilde av verden - slik den ser ut fra månen

Sist gang jeg reiste på langtur, bestillte jeg reisen hos SAS. Riktignok var det gjennom Orkide på Tynset, en av de første som skjønte dette med personlig service og internett i reiselivsbransjen. Det var snakk om fleksibiliteten og prisen, som star alliance var flinkest til. Og jeg framholder servicen til Thai Aiways og Air New Zealand som de aller beste jeg har opplevd. Men så liker jeg SAS sin service også...

Men altså, ting har skjedd. Den gang kunne jeg ha valgt en reise hos Kilroy, selv om jeg da nærmet meg tredve. Min daværende hadde imidlertid vippet tredvetallet med gooood margin, og dermed ble reise jorda rundt simpelthen for dyr. Men nå betyr alderen mindre, Kilroy yter ypperlig service og pris selv om jeg nå godt og vel har passert tredvetallet. Og tilsvarende reise fra SAS ble plutselig hårreisende dyrt. Men takket være nettet er alt enklere - både i dialog og i å sjekke opplysninger.

Denne siden hos Kilroy har lenker, artikler og priser, anbefales for den som kanskje ikke er så gammel lenger.

Bildet er public domain, NASA, hentet fra wikimedia commons.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bjørneboe-året 2020

18 kjente og 2 mindre ikoniske foto. Og kameraene som ble brukt

Hvordan overleve en interkontinental flyreise i turistklasse?