Jubel, man greide det!


En av de mest spennende it-sakene i helga var når det var mulig å få lastet ned beta 1 av Windows 7. Microsoft lovet den fredag, men utsatte den og skyldte på dårlig serverkapasitet og høy trafikk.

Både annonseringen av dato, og utsatt nedlasting, genererte masse artikler og bloggposter. Om ikke dette har vært en av de mest vellykkete pr-stuntene rundt et nytt produkt fra Microsoft, så veit ikke jeg. Lørdag kveld kunne en gledesstrålende bloggpost hos oter-bloggen (Jo Christian Oterhals) varsle at betaen var klar for nedlasting.

Så, jeg har fått lastet ned, og skal klargjøre testmaskiner - dvs. W7 skal få kjøre i virtuelle maskiner mens jeg tester. Gleder meg stort, mer enn hva jeg gjorde når Vista-testingen startet for snart tre år sida... 

I mellomtiden har Gisle Orlund skrevet om sine førsteinntrykk hos teknofil.no, enjoy!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Bjørneboe-året 2020

18 kjente og 2 mindre ikoniske foto. Og kameraene som ble brukt

Hvordan overleve en interkontinental flyreise i turistklasse?